Alla <3 dag!

Då så.. Väskorna är packade. Lägenheten städad. K har fått nyckel då hon ska bo här lite under tiden vi är borta.. Allt är klart och jag längtar men med en klump i magen. Ska lämna mitt lilla hjärta i två hela veckor. Han ska vara hos våra vänner M och L, det kommer givetvis att gå strålande men han är min Bebbe! Har alltid varit, kommer alltid vara.. Han tittar på mig med stora ledsna ögon och är mycket medveten om att jag packar. Bara han förstår att jag och husse kommer tillbaka, att vi inte övergivit honom. Men imorgon är det bara att släppa oron och njuta av vår härliga semester. Han klarar sig och det kommer att gå bra! (undrar hur många gånger jag sagt det till mig själv nu???)

Vi ses nästa gång från Thailand!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0