Bikini på lådan..

Nu närmar det sig med stormsteg! Och idag kom min nyinköpta bikini på lådan.. Snart ska jag vara brun och fräsch i lilablommig minibikini;) Den satt som ett smäck! Inte nog med att den blev bra, jag klickade även hem en udda underdel från rean som motsvarade förväntningarna. Jag tog mig 5 minuter till att svansa runt H och låta han kommentera passformen från alla vinklar. Sen hoppade jag i raggsockarna och tjocktröjan igen. Här är det kallt, där är det varmt -snart är jag där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å du kommer va så läcker!!!

2012-02-08 @ 22:29:48
Postat av: Linda

Hahaha! Gott att du har en så härlig inställning till min bikiniform;) hoppas jag blir smittad:p

2012-02-10 @ 13:51:11
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0