Läsvänliga böcker och aftersun..

Jag skulle inte varit så kaxig igår, dagens kosthållning har varit ett skämt! Kladdkaka och grädde till frulle, kardemummakaka och müslitallrik till lunch :) ursprungsplanen var att åka till jobbet och fixa lite, sen till stan för att gå förbi biblioteket en sväng. Sist skulle jag ladda inför resan med att köpa både aftersun och pocketböcker.. Hur dagen egentligen föll ut var en lång fredagsfika på jobbet, sen kom jag hem lagom till fredagsfikan med H och hans vän C. Nu ska jag ta en promenad med Bosse, och ikväll blir det handboll. Två killar i H:s lag har drabbats av cancer och alla intäkter från kvällens match går till "Ung cancer". Kom till Kärrahallen och slut upp i kampen mot cancer kl 19.20!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0