Mitt 2011! En resumé..

Först när funderade över vad jag gjort kunde jag nästan bara komma ihåg vårt bröllop och New york. Men minnet är kort! Hjälp vilket härligt år 2011 har varit inte bara för att vi gift oss, utan allt annat som förgyllt detta året också. Här kommer en mängd bilder som beskriver mitt 2011:
Tidigt på året åkte jag och min K till Stockholm på weekend:)
Jag hittade min klänning och så småningom accessoarer till vårt bröllop. Tjejerna hjälpte till och fixade inbjudningskorten..
Vi kände av pulsen på Avenyn ett par kvällar..
Det gick mot vår och vi gottade oss i solen med vänner, både i Göteborg och Åre..
Vi firade påsk tillsammans med vårt radarpar V och deras/våra vänner!
Vi var på SPA i Varberg med mamma och C..
Juni kom och vi körde den årliga Smögenhelgen. Iår var karlarna med..;)
Vi njöt av brunch i ett soligt Göteborg.. Och solade oss i Eriksberg..
Vi hängde i Lysekil där vi solade, badade, seglade och var med vänner!
Vi var givetvis också i Grebbestad och en del tid gick åt till att göra bröllopsprogram och förbereda inför bröllopet..
Jag fick min underbara galna och härliga MÖHIPPA!!!!
Frukost på min bröllopsdag.. 6/8 dagen jag och H blev äkta makar...<3
Ett lyckorus utav dess like..
Hösthelg i Grebbestad!
New York och bröllopsresa!
image description
Senhöst i Lysekil..
Grön vinter i Göteborg..
image descriptionimage description
Jul I Lysekil..
Nyår med vänner i Onsala!
Ett axplock av bilder.. och så mycket mer vi gjort. Middagar, grillkvällar och fester med vänner. Midsommar och slappa dagar. Tack 2011, jag ser med spänning fram emot vad 2012 har med sig. Thailand om några veckor iallafall.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0