Tulpantokig!

Idag skulle/ska jag plugga! Jag har en uppgift som måste vara inne imorgon och jag drar på den in i det längsta. Vi har hunnit med en långpromenad i solen, och H sa att jag såg ut som ett torrt fnöske i ansiktet när vi kom hem. Som protest surade jag en stund i soffan, då skriver han ett inlägg på Facebook att jag är som en trött tant som måste sova efter att ha varit vaken i 2 h.. Detta kommer ge två effekter! Den första är att jag får ytterligare åldersnoja! Trött och torr tant. Den andra är att alla 711 vänner på FB kommer spekulera i varför jag är så trött. Det är så i den här åldern, minsta avvikelse gör att folk tror man är gravid. Men nej, det är jag inte! Mitt liv är inte klart med cocktails i New York, buckets i Thailand och låånga sovmorgonar med maken. Nu ska den torra tanten plocka med sina tulpaner, det gör henne lycklig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0