Familjen och cocktails..

Igår åt vi middag på restaurang Familjen, vi var en sväng upp till Bar himmel, förbi Farellis och sist Lounge där jag och L tacka för oss. Min rygg har varit kass ett par dar och jag blir lite begränsad. Har aldrig varit en människa som haft ont eller haft skador, varit lyckligt lottad och lyckligt ovetande om hur jobbigt det faktiskt kan vara. Så nu har jag lärt mig att sluta tänka "skärp till dig" om människor som har ont. Nu tänker jag, stackars dig men försök bjud till;) det var god mat och kladdkaka som efterrätt. Jag gick nöja mig med en appel martini. Min värkmedicin satte stopp för fler. Men sommarkänsla var det! Göteborg är en härlig sommarstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0