Juniväder!

Äntligen lite juniväder! Hörde på nyhetsmorgon imorse att det inte varit så regnigt och kallt i någon mätning tidigare. Men nu tror jag bestämt att det vänder. Inte minst hoppas jag på att det håller i sig till helgen, vi ska på bröllop och jag unnar paret en vacker dag. Sen kommer den i och för sig bli lyckad oavsett.

Trots semester vaknade jag strax efter 6 imorse och fick tvinga mig kvar närmare 1 timma innan jag gick upp ur sängen och ut på promenad med Bosse. Först ville han inte följa med, jag tjatade och puttade på honom för att han skulle vakna i stil med -"Bosse vakna nu! Vi ska gå ut.." Han tittade på mig med sömndruckna ögon, sen gick han långsamt upp och ut mot dörren. Skön morgonpromenad och han piggnade snabbt till. H åkte och golfade på förmiddagen, själv satt jag i solen och läste, pratade i telefon och trivdes.
Efter lunch kom H hem och vi åkte in till stan, det var hans tur att shoppa och så snygga kläder han köpte... Mmm. Vi åt årets första mjukglass och pratade om framtiden. En härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0