Knep för att se vacker ut..

Det finns ju en rad skönhetstips och min absoluta favorit är att göra fula miner för att öka blodcirkulationen i ansiktet. Självklart skämtar jag nu! Det är inget knep och trix jag sysselsätter mig med utan variation. På något konstigt sätt ser jag alltid likadan ut på mina egentagna spegelbilder, så för att få förändring drog jag till med nya posé. Det är alltid kul att visa vad man bär för dagen, men att fråga min man att fota varje gång är en otänkbarhet. Han gör det motigt, samtidigt som han påpekar hur tröttsamt han tycker det är med bloggen. Nej då blir det spegeln. Och att kapa fejset känns inte heller kul, är en flitig besökare av en blogg där tjejen kapar sitt ansikte och varje gång önskar jag att hon hade låtit bli. Ansiktet ger ju en känsla av dagens humör, se själva:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0