Middag med finaste svägerskorna..

 
Igår åkte Greta och höga klackar på och jag åkte in till magasinsgatan och Puta Madre för att äta middag med finaste svägerskorna. (De är svägerskor med varandra inte med mig) När man gjort någonting mer än en gång får man lov att kalla det tradition och förra året instiftade vi denna tradition att äta en sommarmiddag tillsammans. Hoppas vi gör det många fler år för det är så mysigt att prata, uppdatera varandra på livet och få tid ihop. Ni funderar säkert varför vi inte gör det oftare om det nu är så mysigt, men det beror på att A bor utomlands med sin familj och inte är tillgänglig för härliga tjejkvällar så ofta. Igår åt vi tre rätter av sydamerikansk mat och när jag kom hem kändes magen sprängfull, men det hindrar inte en frukost som jag ska äta tillsammans med H nu och efter det åka och titta på nytt golv till vårt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0