Lördag och Mello!

Igår blev det tjejsnack, vin och champagne. Underbart att vara ute och känna statspulsen, det är ju nästan så man blir en lantis här i Kålltorp;) Mysigt att få träffa tjejerna igen också som skulle ut ikväll igen. Så blir det inte för mig, vi ska till familjen Vilahamn och äta middag, se på melodifestivalen och mysa. Jag och H står för efterrätten och det blir chokladig kladdkaka, tiramisuglass och varma hallon. Sen lite småsnacks också.. Mumma! Idag har vi varit på stan och NK har fått in marrocanoil. Priset var detsamma som jag betalat på nätet, tillkommer ju alltid frakt och sånt där så en ny flaska fick följa med hem. Oljan var min räddning i Thailand! Mitt tunna skandinaviska hår står inte emot sol och salt så bra, det blir solblekt och torrt. Men med oljan inte lika skadat.
Nog om hår och lite om Mello- ikväll SKA bara Loreen vinna! Annars gör Sverige bort sig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0