Hönö tur och retur..

Söndag.
Vi bestämde oss för att åka på utflykt. Det kan jag rekommendera! Oftast brukar jag få tjata på min man i ca 45 minuter innan, övertyga, gnälla och sist sura. När vi kommit till stadiet sura brukar han ge med sig och vi kommer iväg, kärleksfulla och får alltid en mysig stund på tu man hand. Anledningen till att H inte är lika exalterad som jag över att åka iväg beror på att mina planer ofta innefattar en promenad. Gärna en lång promenad.. H älskar inte att gå långa promenader precis. Men idag kompromissade vi och det blev en kort promenad med lunch i solen.


Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Åh så mysigt!!!

2012-05-06 @ 21:16:59
URL: http://Vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0