Söndag, frulle, stan sen Solsidan.

Godmorgon, välkomna till en morgon med lite huvudvärk. Men vad gör väl det för idag är det söndag och premiär ikväll av Solsidan säsong 3. Jag älskar serien, vilket jag heller inte är ensam om (mainstream som man är). Men när det kommer till varför vi älskar den har vi alla lite olika anledningar, ingenkänningskomik-yes. Mickans kläder? -yes yes yes. Tycker det är en show att se hennes snygga stil. Hennes ofta ljusa pasteller i lyxiga material. Undrar så hur hon kommer att se ut den här säsongen.

Enda nackdelen med premiären ikväll är att jag måste se den utan min H. Inte långa stunden som jag varit borta från honom men oj oj oj som jag saknar han. För det där med ingenkänningskomiken, det blir inte riktigt samma sak om jag inte har min H att möta blicken med då scenerna spelas upp. Vi ler åt varann och vet precis vad den andre tänker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0