Smycken..

Saknar maffiga bling bling smycken, det tillsammans med stickat önskar jag prägla mina höstoutfits.
 
Hur är det annars då? Ska jag vara ärlig, sådär faktiskt. Lite svårt att försöka visa en putsad yta på bloggen. Ni som följt mig lite längre kanske minns att vi i sommras gick igenom någonting tufft. Nya gänget som har ramlat in här den senaste tiden -varmt välkomna förresten! Hoppas att ni vill stanna trots att jag inte är en frisk fläkt, utan mer av en soffpotatis som äter choklad och deppar över förfluten tid. Men det kommer att komma dagar med roliga outfits, härliga resor, mysiga middagar och sköna shoppingturer. Redan till helgen ska jag tillsammans med min Sis göra ett fotouppdrag för kläder och hoppas kunna dela med mig av bilder därifrån. Visst låter det glammigt?! Kanske bäst för mig att jag lägger undan chokladen om jag inte ska ha världens sämsta hy lagom till att blixtarna går täta...
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0