10 April 2013

Oftast är det jobbigt att höra hur ovanligt det är att råka ut för det som vi har gjort.

Det är alltid lättare att råka ut för något som fler har erfarenheter av. Då kan man prata om det, dela varandras berättelser och inte känna sig så ensam.

Jag känner mig ibland väldigt ensam, maktlös och utan svar..

Varför skulle mitt barn födas så tidigt så han inte gick att rädda? Varför skulle det bli så här? Jag som älskade honom så, längtade så fruktansvärt mycket efter honom, ville ge honom den bästa av uppväxter och få ha honom i mitt liv tills den dagen jag inte finns mer.

Det är inte meningen att man ska behöva överleva sina barn eller inte få se dem leva. Det olidligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade fina Linda, du har så rätt. Det är olidligt, tänker på er. Puss Anna

2013-04-10 @ 21:20:28
Postat av: Sara

<3

2013-04-10 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0