Varm i hjärtat!

Igår fick vi ett meddelande som gjorde oss stumma! Ja verkligen, stumma. Ni som känner mig privat vet ju att jag pratar mycket och gärna. Fast jag blev så varm i hjärtat, överrumplad och ställd inför en positiv situation jag inte varit med om tidigare.

Jo meddelandet var från våra vänner/familj Vilahamn. De står oss så nära och vi delar livets upp och nedgångar med varandra.

I meddelandet stod det att de bokat VANN och vill bjuda oss på SPA-helg. Om de för en millimeter kunde lyfta lite sorg från våra axlar så ville de ge oss detta och vi fyra skulle tillsammans få lite avkoppling.

Som sagt! Stum, speachless, mållös! Så sjukt generöst, gulligt, omtänksamt.

Är verkligen så tacksam.. Som jag tidigare skrivit så hjälper alla våra vänner oss framåt på en lång lång väg. Det är verkligen ovärderligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra s

Härligt med så fina vänner. Sofi är verkligen en omtänksam själ, ja Robert med :) <3 Hoppas ni får en mysig vistelse och kan koppla av och njuta för en stund

2013-04-06 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0