Zara var inte så kul..

Började dagen med att lyssna på en inspelad predikan, det var ett bra sätt att starta på. Predikan handlade om att inte tappa modet.

Jag tog sen på mig hyfsat vettiga kläder, höga klackar och skinnjacka. Efter det åkte jag in till stan för att träffa min psykolog. Fortfarande en ganska bra dag.

Zara såg ju så bra ut på hemsidan så efter mitt psykologbesök gick jag dit. Men utbudet var inte så bra, eller så är det jag som inte finner mig tillrätta bland kläderna.

Gick förbi HM och det första jag ser är den tröjan jag provade sist jag var där. Då gjorde sig inte min mage i den tröjan än men jag tänkte att om några veckor skulle jag prova den igen och se. Nu har det gått några veckor, men min mage är inte där mer. Den hann aldrig bli sådär stor som jag längtat efter. Sorgen slog emot mig, och det var inte längre en okey dag.


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2013-04-17 @ 20:10:15
Postat av: Sandra s

Du har gett dig ut iaf. Du har kommit ett steg längre. Du är stark :) kram

2013-04-17 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0