Annandag jul.

Juldagarna rusar förbi och idag packar vi ihop oss och åker hem till Göteborg. Det väntas mellandagar och umgänge med vänner och packning av lägenhet. Hjälp så mycket vi samlat på oss och fy vad jag inte ser fram emot att packa! Kan vi inte bara vara på plats i Sävedalen, inredda och klara att bo. 

Igår och förrgår kväll ägnade jag och H stunder åt att googla inredning. Vi behöver lite nytt. Både för att det finns rum/utrymmer som ser annorlunda ut och att allt vi har nu inte funkar stilmässigt. Det mesta, men sen är vi båda sånna som vill ha lite nytt och roligt då vi flyttar. Det blir ju en form av nystart. Så när vi är tillbaka i stan så kommer vi ivrigt att besöka inredningsbutiker. Första stopp: "Royal Design" och därefter "Svenssons Lamhult" - attans att jag ska vara en sån där som fastar för mode och design. Det ska jag jobba på att bli av med för det blir lätt så dyrt. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Www.perfecthome.se

2013-12-26 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0