Vaknade i ottan..

Det kan vara skönt och frustrerande att vakna innan kl 6 på morgonen. Finns flera anledningar till det men min största orsak den här morgonen är jobb. Igår tog jag ett beslut att hoppa på en tjänst inför nästa år och på så sätt avsluta min anställning som jag haft i fem år på min gamla arbetsplats. 
Det har varit fantastiska fem år på många sätt och jag känner mig verkligen glad för tiden. Inte minst det senaste halvåret som gett mig mycket då jag drivit förändringsarbete på skolan. 
Men nu dök en chans upp som jag inte ville missa, ett arbete som jag haft i sikte under många år och som nu gavs möjlighet till. Jag berättar mer om det längre fram..
Dock så skedde allt väldigt snabbt. Jag har bara idag och imorgon kvar på min gamla arbetsplats. Det är lite omvälvande, stressande och skakigt. Ingen omställningstid och knappt tid att ens ta hej då och städa skrivbordet. Jag som tycker det är läskigt med förändringar men tvingar mig till dem har som vanligt lite förändringsångest.

Jag vill också i inlägget ge lite uppdatering på min kära pappa. Han blir för varje dag lite bättre och min tacksamhet för det har inga gränser. Han är motiverad och kämpar, han är den starka underbara pappa som jag har. Den person som jag beundrar så mycket. Nu måste det fortsätta åt rätt håll. Han ska bli helt bra igen, så är det bara.

Ha en bra torsdag bloggläsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0