Sportlov 2013

Jag är ledig och har egentligen inga ursäkter för glesa uppdateringar. Mer än bloggtorka! För vad ska jag skriva om?? Just nu befinner vi oss i årets tråkigaste månader, garderoben är ännu inte uppdaterad inför våren och inga resor är inplanerade.

Jag sitter varje dag med paddan och tar fram resor till H som vi borde åka på i påsk. Dubai, Turkiet, Miami, Thailand, Kanarieöarna är bara några av förslagen men han säger nej nej och åter nej. Tråkigt! H ska nämligen ha sin slutpraktik och har inga möjligheter att sticka iväg på någon veckas semester. Även om jag skriker av SOL begär! Det finns anledningar till att foto på mig själv är lätt räknade just nu, jag har en tråkig garderob och är trensparant!

Det värsta är att det känns som en evighet till våren, nästan längre än en evighet. Men jag fyller de lediga sportlovsdagarna med att lunch tillsammans med vänner. Idag var fina A här på sushilunch och imorgon ska vi till familjen Ö och på torsdag kommer min barndomskamrat K hit på lunch. Det ägnas timmar åt, sen så behövs det alltid pluggas emellanåt. Fick tillbaka min mastodontenta och klarade mig med marginal vilket jag INTE trodde. Därför får jag ge mig cred och unna mig att skryta lite;)

Det bästa med mycket ledig tid är att jag kan umgås med min kärlek 24/7.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0