Temperaturhöjare!

Det hade ju börjat bli plusgrader och soliga dagar, men idag har Göteborg blivit en vinterstad. Det är som tur är ingen snö, men frost och minusgrader.. Vilket gör att den varma cashmeretröjan, jeans, Uggs, vantar och mössa åker på. För att höja temperaturen spanar jag inspirationsbilder på outfits..

En till temperaturhöjare var den mysiga lunchen med vännerna igår, och på kvällen kom jag mig iväg till kyrkan -underbar stund.

Ikväll är det min tur att ha torsdagsmiddag, med största sannolikhet satsar jag på hämtmat då jag får ont av att stå för länge. Matlagning är sådär då.. Så jag funderar på att köra på vårrullar till förrätt, thai till varmrätt sen får jag tänka ut någon efterrätt under dagen. Finns det efterrätter som take away tro?? Haha antagligen inte.. Och jag känner mig som väldens mest bekväma (lata) människa!


Kommentarer
Postat av: P

Har hört att det finns en tårta på steinbrenner och nyberg som heter triple chock som ska vara helt otroligt god kanske ska satsa på den =)
Och stort lycka till med magen och tiden du har framför dig det är en underbar tid. Hade oxå foglossning när jag väntade och tyvärr två år senare har den inte försvunnit så jag håller tummarna för dig att den försvinner så fort bebisen tittar ut =)
Mvh P

2013-02-28 @ 14:40:39
Postat av: Linda

Tack för tipset! Och så hoppas jag att jag slipper långdragna foglossningar. Vi får önska att det rättar till sig för dig också!

2013-03-03 @ 10:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0