Det vita..

Den vita våren 2013, och då talar jag inte om snö. Nej utan färgen som ska dominera garderoben. Vitt är verkligen fräscht men inte på en vinterglåmig hy. Hur ska man gå till väga för att råda bot på det? Jämför jag med förra året vid den här tiden så hade vi nyss kommit hem från två veckor i Thailand, så glåmig var det sista hyn var. Kanske lite uttorkad på sin höjd.

Brun utan sol funkar inte på mig, jag tycker att det luktar illa och färgen som krämen ger är inte densamma som min hudton. Och solarium verkar läskigt som gravid, någon som vågat det? Kanske måste jag helt enkelt vänta in några fina soliga dagar och placera mig vid en vägg i lä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0