Liten mage..

Jag var en sväng till stan för att kolla in lite kläder, och fick erfara det som alla har sagt. Utbudet av gravidkläder är inte fett! Min tanke har hela tiden varit att köpa "vanliga" kläder i generös passform. Men det blir svårt när det kommer till byxor. Där får jag hitta anpassade för mage.

Sen så har jag fortfarande en mellantid med "liten" mage. Då är det svårt att hitta sånt som ser snyggt ut och inte bara att man ser tjock ut i.. En fräschs t-shirt kan vara kanon men då tycker jag att den ska få lite put. Då passar tajta tröjor bäst..

Sist men inte minst upptäckte jag hur energin för att hitta kläder är halverad. Om ens det, en fjärdedel av vad den brukar vara. Hoppas det vänder så jag får en kul garderob.


Kommentarer
Postat av: Lisa K

Hej! Grattis till bebisen.. Brukar läsa din blogg och den inspirerar verkligen! Hoppas du fortsätter med grymma mode tips! (även för icke grvida ;) )

2013-03-07 @ 21:05:39
Postat av: Linda

Tack! Så glad jag blir för din fina kommentar. Jag ska göra mitt bästa! :))

2013-03-14 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0