Carpe diem?

Jag har helt enkelt svårt för att ta tag i saker just nu, det finns ju en anledning till att jag är hemma.

Bara att lägga in en tvätt i maskinen kan kännas övermäktigt, att fundera ut vad för middag som ska lagas slutar ofta med att hungern är så stark att det blir hämtmat.

Antagligen behöver kropp och själ vila, kravlöshet och återhämtning. I vanliga fall hade jag blivit uttråkad men det är bara precis vad jag behöver -Att få vara.

Saknar dock en trädgård, en anledning att gå ut och fixa med arrangemang, snygg rabatt och en uteplats att ta kaffe och läsa en bok på..


Kommentarer
Postat av: josse

Hej! Jag är på jakt efter en skinnjacka.. har du några tips? vilken tycker du är snyggast av Jofama Marie biker i svart eller Jofama Kenza 9 i svart?
/Josse

2013-05-14 @ 16:14:15
Postat av: Linda

Hej Josse!
Lustigt, jag har själv gått och tänkt på en ny skinnjacka i svart! Jag tycker dock att Jofama Marie Biker är bäst av två anledningar, den är en mer klassisk skinnjacka och man tröttnar nog inte lika lätt på den utan sen funkar säsong efter säsong. Sen så är den perfekt till lite mer chica kläder då Kenzas modell är grövre.

Lycka till!

2013-05-14 @ 17:28:19
URL: http://Cut.blogg.se
Postat av: josse

Oki :) Vad har du spanat på för någon? Du kanske har några andra bra tips på jackor?! Känns som man stirrar sig blind :s
Ha en fin kväll!

2013-05-14 @ 18:00:20
Postat av: Linda

Jag har inte sett ut någon speciell utan har mer en hopplös bild i huvudet av hur den ska se ut. Vill helst ha quiltade axlar men den ska ändå vara nätt trots bikerstuk. Hittar jag någon så lovar jag att göra ett inlägg på bloggen, oki!? Kram

2013-05-14 @ 18:13:30
Postat av: josse

Ja, gör gärna det! håller utkik ;)
Kram

2013-05-15 @ 17:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0