En bikini, ingen glass..

Snopet nog mötte jag upp min fina make som var lika snabbt stressad iväg. Så vi hann inte med någon glass bara en puss, lite prat och vi ses ikväll.

Kanske var det lika bra att jag blev utan glass då jag istället skulle kolla efter bikini. Jag hade tänkt en rosa men fann en som såg ut som en sol och den slog jag till på. Känns det lika illa för alla att stå i ett trångt utrymme med strålkastarljus och prova bikini? Eller är det bara jag?

Hoppas den gör sig bättre vid en pool på Rhodos;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer den ursnygga bikinin från?

2013-05-31 @ 08:54:00
Postat av: Linda

Tack! Den kommer från hm/ L

2013-06-01 @ 19:01:55
URL: http://Cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0