Tema uppmuntrarbilder..

Jag fortsätter på temat uppmuntrarbilder.. Egentligen står jag inför beslut om hösten, en höst som blev allt annat än jag tänkt.

Uppdateringarna är täta på de som väntar barn och inte minst vänner och bekanta som får små bebiskillar. Det är galet att det just är pojkar som kommer, fem stycken grabbar har fått se dagens ljus på mindre än en månad bland vänner och bekanta. Jag önskar dem allt gott men återigen, hur gräsligt är det inte att Stig inte ska få leka med dem? Min Stig jag saknar dig så! Hur ska livet kunna kännas oförstört igen? Hur ska det kunna bli helt när du lämnat en så enorm tomhet?

Men vi fortsätter på något sätt jag och H, vi drömmer om framtiden och planerar för livet. För livet består av tro, hopp och kärlek. Störst av allt är kärleken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0