Snart flyttar vi!

Idag skrev vi på våra papper för vår nya bostad. Vid årsskiftet blir vi Sävedalsbor ! Det känns kul, härligt, spännande och läskigt på samma gång. Men jag tycker också alltid att förändringar ÄR läskiga. Sen när det är genomfört då trivs jag som fisken. 

Vi kommer att minska lite i yta, vi är bortskämda med en lägenhet på närmare 100 kvm men nu blir det lite mindre. Dock är allt mycket bättre! Så som nyproduktion, uteplats, fräscht, öppen planlösning, relaxrum i källare och mycket därtill. Sitter i skrivande stund och tittar på kakel till köket.. Sen är det tapeter och lite annan köksinredning. Just nu går mina funderingar åt två håll, ett kakel i cementkänsla alá lite industriatil eller en glammigare mosaik. Möjligtvis i kopparimitation.. Svårt men kul! 

Så min bloggtorka har helt enkelt berott på bostadsbeslut;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0