Ett år tillbaka..






Idag för ett år sedan åkte vi till det här fantastiska stället! Miami. En dag som denna när regnet öser ner och blåsten viner i fönstren känns det långt borta. Men då gäller det att pigga upp minnet med soliga och roliga bilder! 

Det var en fantastisk resa med min älskling. Jag skulle inte tacka nej till några semesterdagar i ett soligt USA just nu. Nu går vi in i november, en månad då jag för ett år sedan hade miamibränna, blev gravid med Stig och fick ett nytt jobb. Konstigt hur lika men ändå annorlunda livet kan vara ett år senare.. Är det någonting jag lärt mig så är det att man inte kan räkna med något. Livet har sin egen väg och man får rustas i den och inför den. 

Även om regnet öser ner och jag får stå ut med ett blekt fejs så njuter jag av att jobba sista dagen innan vi får några dagars ledighet och mys i Grebbestad. Det ska ätas galet mycket hummer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0