Sköna hem..

Jag dricker te och fortsätter att kurera mig. Till hjälp har jag månadens nya tidning från Sköna hem. Prenumerationer är alltid en liten present i brevlådan. Kan än idag få känslan från när jag var liten och det kom en ny Bamse eller hästtidning. 

På den tiden var jag med i en bokklubb och fick mina första riktiga läsupplevelser. Wow, känslan av när en ny bok kom från min spännande bokserie som handlade om mellanstadietjejer och hästliv. Haha.. 

Nu får jag nöja mig med spänning från inredningstrender och drömmar om vårt framtida hus. Vi var på en visning i helgen men det var inte rätt för oss.. Just nu vet jag inte vad som är rätt för oss, antagligen att bo kvar, ha pengar till exotiska resor och inspirerande garderober. Men drömmen om "vårt" egna boende finns där någonstans i bakgrunden.. Det får bara dröja ett tag till. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0