TGIF in september!

Bosse ska vara med på jobbet idag, det känns alltid bra för ett "hundmammahjärta". Jag vet att han har det bra, inte är för mycket ensam, får följa med på mycket, äta sin favoritmat, leka, träffa andra hundkompisar, och får extremt mycket kärlek och uppmärksamhet. Men trots det så kan jag ha dåligt samvete, jag tror det helt enkelt bara hör till..

Idag där emot ska han med på en spännande orienteringsdag och jag är förväntansfull. Hur kommer Bosses första riktiga friluftsdag att bli?

En sak som är säker är att han kommer bli beskyddad och inte behöva hälsa på någon han inte själv vill säga hej till. En annan sak är att han kommer få hjälpa till att motivera i jakt på orienteringskontroller.

Idag är det fredag också! Visst är det toppen!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0