Kan du inte ta och komma nu?!


Förvärkar inatt men sen lugnt igen.. Jag börjar bli otålig. Idag har jag låtit tiden gå genom att rätta examinationer. Satt i solen men det blev för varmt -hör på det! Ja hur gör höggravida i varmaste juli? Antagligen solar de inte.. Smörjer fortfarande ansiktet i spf 50 men idag tror jag inte att det hjälpte för det såg ut som en extra pigmentfläck dök upp. Har gått igenom mina gravidbilder på telefonen, det är mysigt att se hur magen och jag växt. Längtar så efter bebisen nu, vill veta vem han är. Om exakt en vecka är han beräknad, tänk i december när den ena bilden är tagen kändes maj så avlägset. Vet inte om det känns närmare nu för det är på så många sätt så overkligt.

Nu ska jag ta med min lilla bruna björn och vagga runt kvarteret en stund -tänk snart kan jag gå PW igen! Det var väl sisådär 5 månader sen sist. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0