Rastlös med snabba dagar..



Trots att jag är rastlös så springer dagarna iväg utan att jag hinner blogga. Jag har haft vänner här på fika, varit i stan på fika, jobbat och ikväll ätit middag hos våra "grannar" M och S. Det är så skönt när man bor nära varandra och promenerar hem på under fem minuter. Hos M och S fick jag mysa med deras lille goskille. Det känns så märkligt att jag snart har en egen i mina armar. Lär väl inte förstå förrän jag väl är där. Just nu går tankar till förlossning, vad jag ska ha med mig, hur jag ska förbereda mig, hur jag ska hantera om rädsla kommer.. Släppa kontrollen är nog viktigt det är ju trots allt så att vi bara inbillar oss att vi har kontroll över livet. Imorgon är det fredag och helg! Vi ska som flera helger i rad köpa på oss lite grejer inför bebisankomst och slappa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0