Rastlösa ben och vagnhämtning..

Idag har vi varit och hämtat hem vår Joolzvagn. Ja, iallafall halva vagnen. Sittdelen kommer i slutet av maj och ett gäng tillbehör i nästa vecka. Jag som tyckte vi var ute i god tid närvi beställde vagnen och vi satte denna helg som leveransdatum. Men det tar längre tid än man tror.. Jo, bilbarnstolen kommer även den i nästa vecka någon gång så bebis får allt se till att gotta sig några veckor till i magen så vi hinner bli redo. 

Igår tvättade jag babykläder och idag tvättar vi sängkläder och filtar. Nätterna är ganska jobbiga nu, inte nog med mina restless legs som gör att jag måste upp och skölja benen i iskallt vatten och allt det där som jag säkert redan skrivit om (ja ni ser att även minnet är av den sämre sorten). Men inatt iallafall, OMG en sån halsbränna! Var med mitt gamla jobb igår och vi var ute och åt, jag åt en chilligryta som jag skulle låtit bli med facit i hand. Fick försöka att sitta och sova samtidigt som jag proppade i mig samarin, mineralvatten och gaviscon. Inget hjälpte något vidare.. 

Trots för lite sömn inatt så är jag så rastlös i övrigt. Försökte muta min man med en romantisk kväll, bio och cocktail s på stan men utan medgång då han hellre vill vara hemma se på film och laga mat. Jag klättrar på väggarna - blir man så här rastlös i slutet av en graviditet? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0