Firade en fin vän tillsammans med fina tjejer..




Det blir ett kortare inlägg ikväll, jag ska ägna kvällen åt mina pojkar i motsats till vad jag gjorde igår då jag la tiden på fina tjejer. 

A har fyllt och vi ville fira henne med lite rosa bubbligt vin, middag, prat och härligheter. Precis så blev det igår. Vi var först hemma hos F där vi "snacksade" och sen vidare till Spisa där vi åt gott och hade stora och små samtal. Diskussioner och funderingar om livet, samhället, vad som är, har varit, blir och kan komma.. 
Att komma hem efter en tjejkväll är alltid lika härligt, man har tankat upp med ny energi och jag tänker alltid att detta måste vi göra oftare! Som i SATC, där tjejerna har stående luncher varje vecka typ. 

Det bästa med gänget igår är nästan att vi är så olika men ändå lika, lever så olika liv som småbarnsmammor och tonårsmammor, till många barn eller färre barn, bor utomlands eller har gjort, bor stort, bor mindre, är egna företagare eller som jag själv har alldeles för många universitetspoäng. Vi har trots olikheter så många beröringspunkter och det kan inte bli annat än spännande och givande att umgås! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0