Ett gott nytt år! 2015 Det ska firas!



Jag har lagt en makeup för första dagen sedan julafton. Ja, om lite mascara, eyeliner och puder får räknas som "lägga en makeup". Det blir vanligen en sparsam sminkning men idag har det fläskats på med concealer, läppenna, läppstift, rouge och skuggor. 
Ikväll åker svarta fodralet på men på dagen kör vi en tröja och kjol. Snacka om att jag är en överladdad mamma som tar alla chanser att piffa mig när jag får. Det är ju så kul och hemmalivet bjuder inte på så många glammiga tillfällen. Vi lär väl inte vara på en glammig tillställning ikväll (eller vem vet).  Men trerätters välkomponerad middag, bubbel, vänner och övernattning - Det är allt jag behöver! 

Gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0