Santa Lucia..

Vi har ägnat luciadagen åt att köpa julklappar till Hebbe. Allt ska nog inte slås in för det känns kul med lite nytt redan nu. Min glesa bloggning beror på att jag jobbat denna veckan och gör så även nästa. Att förklara hur mina jobb ser ut eller snarare min jobbsituation skulle krävs ett långt utförligt inlägg så låt mig stanna vid att skriva -Jag är tillbaka på ett jobb jag var på för 2 år sedan, i skolans värld, bland nyanlända elever. Det har varit en minst sagt spännande vecka - rakt in i verkligheten. 

Ikväll ska vi ha taccomys, om det blir något mys då Hebbe har efter sin tredagarsfeber och tandsprickning fått ett humör jag bara trodde jag själv besatt i den här familjen. OMG vilket litet tålamod och stor portion av egen vilja. Han var lite mer sitt vanliga jag efter dagens tvåtimmarsvila -lugn och fridfull. Sömnen har varit strulig och är det någon det växer horn på om hon inte får sova så är det jag själv. Trodde kanske bara att Hebbe var mer som sin far i det avseendet men icke! 

Jo vad händer mer ikväll, att vi ska klä granen och dricka glögg. Ha en fin lördag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0