Jobbar under tiden jag väntar på nytt hår.

Imorgon var det meningen att jag skulle till min frisör där vi skulle klippa och nyansera. Som jag har längtat! Men stackaren messade igår att hon var sjuk och får återkomma med ny tid, hon var ganska mycket sjuk..

Jag vägrar att gå till någon annan en henne, jag får bestämt vänta och hoppas hon får ett snabbt tillfrisknande -främst för sin egen skull! Såklart. Men jag tror alla känner samma sak när de väl vet att håret ska ta ny form, ja jag är iallafall en sån som vill att det ska ske NU. Detta vintertrötta hår behöver möta våren i en ny nyans och kortare längd. Tillsvidare får håret och jag helt enkelt vänta. Ikväll är det halv åtta -middag hos I med tjejerna. Mysigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0