Mina cravings!

Nej, det finns inga mina det finns bara min -singular. Cola. Vanlig hederlig Coca Cola tycker jag är ofantligt gott. 
Det längtar jag efter, törstar jag efter och dricker jag allt för ofta. 

I vanliga fall är det någonting jag dricker högst sällan, väljer hellre Fanta, Cider eller Pepsi Max. Men nu sitter jag här, en simpel vardag och dricker Coca Cola! Haha. Ja det är ju ändå handbolls-EM och Sverigematch så det får väl vara min ursäkt. 

Imorgon ska jag bara arbeta en liten stund på förmiddagen sen ska vi hämta nycklarna till lyan och efter det till barnmorskan för att mäta, väga, känna och prata föräldrautbildning mm. Det ska bli spännande att se vad jag har gått upp, har inte ställt mig på vågen sedan augusti och jag lovar att berätta resultatet! Inga hemligheter -full trensperens;)

Åååå stoltchock! Skulle precis avsluta inlägget men då dök en preview av "Zlatan Volvo-reklamen". Min alldeles underbara vän L har arbetat som en galning med det här topphemliga projektet och nu är det färdigt! Hon är så galet grym och jag blir så stolt över henne. Borde skriva ett eget inlägg bara om det nästan #höjvåraälskadetjejkompisar!! 

Hörs imorgon mina läsare.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0