En midsommar på permission.

Det känns konstigt att inte få fira den här dagen med blommor i håret, vänner, och midsommarmat. Det är min sämsta midsommar på det sättet men det är också min BÄSTA för jag har Herbert. 

Idag fick vi ändå lite midsommarmat för vid lunch ansåg läkarna att vi kunde åka hem på permission över dagen och natten. Vi kände oss inte redo för natten så vi bestämde dagen och så blev det, lite mat och jordgubbar, vila och soffhäng. Både jag och Hebbe är helt slut efter allt så vi sov mest men det var så underbart skönt att ligga hemma i vår säng med vår underbara bebis bredvid. 

Alla Herberts värden är fina och ultraljudet på hjärtat idag såg jättefint ut. Vi måste våga tro att stormen är över men hjälp så svårt det är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0