Min älskade skrutt..


Hemma. Nu är vi hemma. Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset för utskrivningssamtal. Läkarna säger att han i allra högsta grad visat att han mår bra. Åter igen så gäller det för mig att våga lita på det. Inse att det mekaniska fel som fanns på Herberts hjärta nu är åtgärdat och han mår bra. 
Det är underbart att se honom ligga här intill mig med sin lilla apa. Han är trött efter alla turer, nu det sista räckte det att personalen visade sig för att han skulle börja gråta. Han har varit så otroligt tålmodig men nu är tålamodet slut. Nu ska vi bara ta det lugnt några dagar och återhämta oss mentalt efter allt som varit. 

Tack för alla fina kommentarer, har inte svarat på dem men har läst dem och känt värme i hjärtat. Så en stor kram till er som skrivit. 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vi måste alla våga tro på livet! Allt som händer oss är vare sig vi vill det eller inte en del av självaste livet. Om vi inte vågar leva här och nu går vi miste om så många fina ögonblick i vänta på att "allt ska bli bättre".
Kram till en mamma från en annan mamma <3

Svar: Tack. Kloka ord! Kramar
Cut

2014-06-21 @ 18:59:53
Postat av: Linn

Det glädjer mig mer än jag kan säga att allt gått bra o lille H är hemma igen. En otrolig pers ni alla gått igenom. Ta nu vara på varandra o vila. Kram från trogen läsare

Svar: Tack, så mysigt att läsa. Kram
Cut

2014-06-21 @ 19:34:41
Postat av: Jane

Vad härligt att läsa att ni är hemma igen och att Herbert mår bra! Ni är så starka alla tre! <3 Kram

2014-06-24 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0