Mitt hjärta svämmar över..

Av kärlek till dessa två! Vi är ju fyra i lilla familjen, Bosse också. Men i detta inlägget så är det min älskade man som ska få kärleksboostas. Det känns nästan lite löjligt att lägga ut så här offentligt om mina känslor för honom, men jag måste och jag fattar mig kort (tar inte med allt;)

Hur skulle jag klara mig utan den här fantastiska omtänksamma mannen?! Han är fenomenal på att lyfta mig till skyarna, få mig lugn när jag är orolig, balansera när det är obalans och finnas där på alla olika sätt när det behövs. Han säger det jag behöver höra när jag behöver höra det. Vi har genom svårigheter lärt känna hur vi är och vad vi behöver för att vi ska fungera som bäst. Vi är olika, sån tur det är! Men vi är också lika, vi prioriterar varandra först.  Jag är oerhört tacksam att det är H som jag är förälder tillsammans med, bättre man finns inte för mig. H är till 100% en teamplayer och vi är ett team.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart! Bättre svärson till min dotter finns ej! Var rädd om Er kärlek! Kortet talar för sig själv, kram till Er alla! Ses imorgon.

2014-06-29 @ 15:39:47
Postat av: Jeanette

Vilken underbart vacker bild <3

Svar: Tack!
Cut

2014-07-02 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0