Nyklippt och familjemys..


Det har varit på tapeten med en hårklippning länge! Ända sedan Hebbe kom för 8 veckor sedan. Men först fick jag ställa in tid för att H kom några dagar tidigare och sen fick jag ställa in tid för att vi låg på sjukhus. Men NU äntligen idag var jag hos Jasmina och fick kapat slitna toppar. Hon är en stjärna! Har tipsat henne till i stort sätt alla jag känner. Vi tog en bra bit på längden och nästa gång får det bli både klipp och ny färg. 

Efter klippningen gick familjen på stan, åt glass och ekiperade Hebbe med kläder från NK. Visar senare eller imorgon. Som sagt.. Risk för bortskämd bebis, det fanns det redan innan han var nära på att skrämma livet ur sin mor och far med akutoperation och värre verkar det bli ;) 




Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Sååå fin!! Härligt att se dig så piffig och i din naturliga miljö igen (NK).. Hihi!

Svar: Haha! Vad du är underbar min vän <3
Cut

2014-06-25 @ 21:52:32
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0