Nytt från VS bland underkläder!

Lite nya tuggummifärgade undies från Victorias Secret kan aldrig vara fel såhär i sommartider. Idag försöker jag få ordning i min garderob, fram med vår/sommarkläder bort med höst/vinter. Ja jag vet att jag ligger efter.. Vanligtvis sker den här proseduren i skiftet april/maj men det har varit annat som tagit min tid. Världens underbaraste bebis! Svårt det där med kläder när man ammar förresten!? Nu när jag går igenom garderoben inser jag att en hel del av mina kläder är hopplösa att amma i! Likaså har jag en del dyra plagg som jag inte vill spilla ner med mjölk eller annat klet - föräldrapeng tillåter inte täta besök till kemtvätten;)

Nu vaknade H = slutbloggat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0