BB-väskan

Vad ska få följa med i BB-väskan tro? I vanliga fall är jag en sån som packar i sista stund när jag ska iväg. H brukar däremot vara mer förberedd och när väl jag är redo för att packa så har han gjort det mesta redan. 

Men det finns något meditativt och lugnande i att fundera över vad som ska få följa med till BB när det väl är dags. Framför mig ligger att tvätta kläderna, och inhandla lite små saker till mig själv.. Men det är inte lika kul som att titta på lillebrors kläder. 

Hittills har vi köpt några bodys, H var ju bara tvungen att slå till på ett par från Ralph Lauren. Sen har vi köpt två par byxor, en onepiece, en sparkdräkt, tossor, mössor och sockar. Att köpa mer får vänta tills bebisen är hemma, förutom att vi nog köper någon pyjamas och sängkläder/vagntillbehör. 

Vi längtar verkligen nu och vissa dagar känns det så långt kvar! H tycker tiden går fort, men han bär ju inte runt på en 10 kilos kula heller;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0