BM-besök och glassfrosseri..

Idag har jag fyllt dagen med jobb, besök hos barnmorskan och en smarrig glass i  solen. Allt var fint i graviditeten, med bebis och sånt.. Vi diskuterade när det är läge för mig att inte jobba mer, jag tycker det är svårt att veta. Då jag jobbar går veckorna fortare och mitt nya jobb är så kul, men jag har också haft många nätter med dålig sömn och det är tufft att inte kunna vila ut när jag behöver. 
Jag sover dåligt mest på grund av restless legs, krypningarna i benen gör att jag måste gå upp och duscha dem iskallt eller gå ut och ställa mig utanför på den kalla asfalten. Sen har jag några rundor av toabesök och halsbränna uppe på det så natten är ett riktigt äventyr med många upptåg och avbrott.

Men bättre att fokusera och tänka på positiva saker, så som att det är 7 veckor kvar om bebis kommer som beräknat. Att solen skiner och vi har ny lägenhet som gör att jag kan sitta ute i våra nya utemöbler. Ja det finns mycket att tänka på som är bra! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0