Delmål och graviditet


Tidig morgon och frukost i sängen innan jobbet. Jag vill att det här regnrusket ska dra över och solen ska komma fram igen, det var så härligt i helgen. 

Har hört från flera håll att det är så värdefullt att hitta på lite extra roliga saker i slutet av graviditeten, sen så är friheten drastisk minskad när bebis kommer. Det svåra är bara att veta vad? Ena stunden vill jag till NYC och nästa på SPA men inget av alternativen känns möjliga. NYC kräver flyg, reskassa och ligger väldigt långt bort. SPA med möjligheter till att ta igen dålig gravidsömn och äta gott kan vara något om inte bubbelbad avråds gravida och jag är för varm för att stå ut i en bastu, likaså är utbudet av behandlingar begränsade. Nej ska man få valuta för pengarna så är det nog inte läge. Så då har jag tänkt restaurang, biobesök och sånt.. Men finns det något jag missar? Något jag och älskade maken bara borde/måste göra? Jag vill planera för någonting som verkligen skapar längtan så att jag får lite delmål fram tills den stora längtan möts i vår bebis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0