En vecka 32 mage..


Hem och hoppade i ett par mjukis för att lägga mig i soffan. Liggläge tog udden av mina lockar som bästa frisören så omsorgsfullt gjort. 

Skrev jag att vi var på förlossningförberedande kurs igår? Det väckte en del känslor hos mig.. Det går inte en dag utan att jag tänker på Stig. Igår tänkte jag på det jag fick uppleva när han kom och lämnade oss. Det är svårt att föreställa sig om upplevelserna kommer att påminna om varandra, alltså förlossningarna. Läkarna säger att det var så likt ett förlossningsarbete det kan bli det vi fick gå igenom med Stig, men att det är ett betydligt mindre barn bara. Vilka känslor kommer då att rotera hos mig/oss när det är dags? Vilka rädslor? 

Jag både längtar och oroas över vad som komma skall, jag vill ha revansch med lillebror men givetvis kan "tänk om" tankar dyka upp. Det känns lite som om man varit med om en flygkrasch, överlevt och just nu laddar för att våga ge sig upp i luften igen. 

Kommentarer
Postat av: Sandra S villis

löjligt snygg mage! :)

Svar: Men du är väl för snäll du :) tack rara!
Cut

2014-03-05 @ 12:11:55
Postat av: Sofi Vilahamn

Längtar efter att få klappa på den på lördag!!!

Svar: Längtar med till lördag!!
Cut

2014-03-05 @ 19:56:39
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0