Gravidfotografering

Jag är lyckligt lottad som har inte bara en underbar vän i Maria Wingfors, hon är också en fantastisk fotograf! Idag sågs vi och passade på att ta lite bilder på magen. Jag var betydligt osmidigare än vanligt och kände mig inte bekväm framför kameran på samma sätt som vanligt. Maria däremot fick mig att känna mig riktigt bra till mods när jag låg där som en strandad säl på golvet och stundtals knappt kunde röra mig en centimeter. 

Det blev flera bilder som jag känner mig så glad över att få ha från graviditeten. Kanske blir det någon förstoring att ha på väggen i lillebrors rum, vi får se.. Det eller ett album. Jag vill ju såklart dela bilderna med mina läsare på bloggen men det känns samtidigt lite vågat. Vi får se vad/vilka jag har mod till.. La precis upp ett par bilder på Insta, men det blir inte många fler där -dock ville jag ge Maria så mycket cred för hennes förmåga att fånga "rätta ögonblicken". 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0