Älskade vänner..



Vi har varit hos våra älskade vänner som är som familj och visat upp en sovande Herbert. Vädret var snällt mot oss och vi kunde sitta ute, dricka kaffe och mumsa chokladbollar. 

Jag har haft några dagar då känslorna har åkt bergochdalbana, sen att min kropp inte riktigt samarbetar -eller snarare mage gör det inte bättre. Skulle krävas ett eget inlägg för att beskriva min kost just nu, jo jag äter mest "som vanligt" men kompletterar med katrinplommonjuice, kiwi, päron, linfrö, plommon, torkade aprikoser, all bran, russin ja allt som håller magen smidig. Oavsett så påverkar även magen humöret, men idag så känner jag mig mer stabil, mer mig själv. Jag grät en skvätt imorse över Herbert och tänkte på hur otroligt tacksam jag är för att just han kommit till oss. Att han är här nu! Det är fantastiska känslor.. Men jag har svårare för när hormoner spelar ett spratt och man pendlar mellan ångest, lycka, rädsla osv.. Idag är iallafall en stabilare dag och det känns skönt att vi gett oss ganska mycket tid för oss själva vår lilla familj, att vi fått landa lite. Men nu längtar jag efter att vännerna ska få komma och träffa vår lille. 

(Lite bilder från idag ovan, då karlarna lyckades få till miner på bilderna får Ni vila ögonen på skönheten S) <3

Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Så himla mysigt att ha er här! Tack för att ni tog er hit! Och Herbert är ljuvlig!!!!

Svar: Tack själva!! Längtar efter att ha fredagsmys med er snart så vi kan grilla och sen ligga i soffan och gotta oss<3 tack för fiiiina presenter!
Cut

2014-05-11 @ 19:03:00
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0