Den avklädda sanningen..


Jag hade bestämt mig för att inte sunka till mig, men en stund på förmiddagen (som blev hela dagen igår) är jag det ändå! 
Mer glamour är det inte än att jag i stort sätt går hela dagarna i bar överkropp, en mjölkmaskin ständigt tillgänglig. Jag visste att man amma mycket -men så här mycket!! För att hinna något annat så multitaskar jag. Igår körde jag ett jobbrejs tillsammans med Herbert, där han åt och sov om vartannat, jag lät högerhanden dansa över tangentbordet och skrev betyg, mailade och fixade för att avsluta jobbet och snart kunna gå på mammaledighet fullt ut. 

Så nu bjuds det på osminkad bild, smutsigt hår och amningskupor i en snyggt anpassad amnings-BH.. Välkommen mammaliv! 

Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Smutsigt hår och trötta ögon är det vackraste som finns på en nybliven mamma!

Svar: Fin Du är min Sofi!
Cut

2014-05-08 @ 20:07:56
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com
Postat av: Mamma

Såå vacker. Kram

2014-05-09 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0