En riktigt härlig dag!


Jag har fortfarande problem med min mage, tarmarna vill inte sammarbeta och jag ger det över helgen sen får jag nog söka experthjälp. I övrigt måste jag säga att kroppen återhämtar sig grymt fort och jag känner mig i stort sätt som mig själv men med lite svagare kropp och sämre kondis. 

Idag har det varit en riktigt mysig dag. Mamma och pappa knackade på dörren kl 9.30 och sen har de varit här hela dagen. Pappa har byggt och nu satt upp en grind på vår uteplats, mamma lagade en underbar broccolisoppa och hade med sig rabarberpaj som vi fikade på med H och bror när de kom från jobbet. Lill H är sitt vanliga mysiga jag och vill mest ligga nära, gosa, äta och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0